Thursday, July 3, 2014

Day 4 Week 13 - Cikgu

Hai.

I cant imagine myself sitting in front of this PC pretending to be busy for another three weeks. and might probably for the rest of my life. ish screw grammar. Point is, its lifeless having to work 9-5 (for me its 8.50 - 5.45) from monday to friday every freaking week. God knows how much i miss being a student. Alhamdulillah my student days were one of the best moments of my life. Kalau time tu aku buat jahanam memang menyesal tak berlagu. Tetiba.

Oh by the way ni conversation dengan mak haritu. Masa awal awal kerja;

Umi : Korang ni macam takde life pergi kerja pagi balik dah nak dekat maghrib.

Me  : Hmmm tu la (tak ingat cakap apa sebenarnya)

Umi : Tu la dulu suruh jadi cikgu taknak.

Me : (tak ingat cakap apa terus tweet menangis di alam maya sob sobs)

Kalau aku jadi cikgu mesti la aku pilih cikgu Sivik. Boleh buat project keluar kelas. Tetiba sangat. Kalau aku jadi cikgu semua budak pergi tuition petang tu sebab tak faham apa aku ajar. Serious doh. hahah.

Dah la bye.

No comments: