Monday, April 15, 2013

random #6

hai. sekarang tengah short sem dan aku sangat bosan. kelas pukul 2 dan sekarang baru pukul 10.40. sumpah bosan. sepatutnya waktu waktu cenggini aku pergi BPA ke apply sticker kereta, or pergi library carik journal untuk FYP, or pergi cafe beli breakfast, or pergi basuh baju, or buat benda lain yang berfaedah.

tapi prinsip aku satu, ya'ni aku takkan keluar bilik selagi tak ada kelas. Dalam erti kata lain pemalas. Dalam erti kata yang sedap sikit lagi prefer duduk bilik kalau takde pape nak buat. Nak keluar bukan ada duit sangat, dan bukan ada kereta sangat.

Nak basuh baju, baju tak penuh bakul lagi, nanti membazir RM2.00 sekali basuh.

Nak pergi cafe beli breakfast, takpe biskut ada dan air kotak.

ok random yang bosan. bila entah post aku tak bosan.

btw aku ada theory baru. menyanyi kuat kuat boleh hilangkan senggugut. tak hilangkan pun boleh mengurangkan rasa tu. agaknya la.

dah la bye.


No comments: