Sunday, April 28, 2013

Jiran

"Hoh, pukul 12 dah ni! Adik! Adik!"



"Ye makk."




"Cepat cepat!"




"Kejap!"




Mak dia cepat cepat bukak pintu. Lepaskan anak(s) dia keluar rumah.




"1,2,3. mula!"

And si Adik pun menjerit mengejutkan seluruh penduduk seksyen 14/27.

__________the end____________

Ni apa yang aku bayangkan. Tiap tiap  hari (almost) pukul 12 ke atas je anak jiran tu akan memekak gila sampai kalau time tu aku tengah tidur, terjaga sebab anak jiran aku jerit macam nak terkeluar anak tekak. Kalau ikutkan nak jerit balik je, tapi sebab mak aku cakap jangan carik pasal. so.......tahan je la. Tapi aku pernah sound sekali suruh diam. 10 seconds later "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh" . camsi...........ada jiran camni.


amazingly harini dia belum start jerit lagi. maybe sebab 12.25 baru. Dia tengah kumpul energy.

Dah la bye.


No comments: