Tuesday, April 16, 2013

Penang Day 1



Sebab aku bosan dan rasa nak buat assignment belum tiba, so aku nak update pasal Penang trip yang kitorang pergi lepas habis final exam haritu. Day 1 je la tapi. Benda paling best dalam train nak ke Butterworth adalah si Parhatun yang kononnya bahagia duduk sorang, siap cakap boleh baring baring, sekali ada lelaki datang duduk sebelah dia. K tak kelakar sangat pun. Aku je suka gelakkan orang.

train delay. setengah jam. dan kitorang dah semangat beratur. orang lain pun sama.




was busy finishing my over priced ABC. takde la over priced sangat, tapi mangkuk kecil RM3, mahal la kan.

special kat situ : mee sotong. tapi ni kueyteow sotong. kat kota lama. Iqram dinzly pernah makan dalam JJCM.



kota lama. 




TM hotel. Dalam WAZE punya GPS tak jumpa. Pehal tah.


jangan bunuh diri please susah abang polis marin nak carik nanti. EH.




hai encik kabir bhatia kalau nak tau saya pandai berlakon tau. kakaka kbai lah.

benda wajib orang buat pergi laut. 

RM 2 oiii. mangkuk besar meriah isi dia RM 2 je oi kat KL tak dapat oii.

cerita sebenar nak carik track suit je nak buat mandi sungai. tapi......

ain dengan eija. taktau nak caption kan amenda. 

ehem. tu PA saya. kakaka kbai lah nak muntah jap.

tu pehal ain tu? mentang2 perkampungan nelayan (kot), tak boleh bau ikan sikit.

please abaikan shapa kat belakang tu. walaupun aku sendiri tak boleh nak abaikan.

style kat situ memang orang nak ambik order serbu kau beramai-ramai. sampai cam kacau bilau nak order yang mana satu. btw lai chee kang kedai Gani ke Ghani tah sedap oi. First time gua makan lai chee kang rasa sedap. Lepas lepastu pergi
kedai mana mana semua tak ada lai chee kang :(

barbecue. RM70 kot. Tempat bakar, arang dan penyepit sahaja. Makanan sendirian berhad. 



konon nak surprise madihah, birthday dia 12 april. tapi aku terspoil kan, tanya soalan paling bodoh "birthday Eija camne malam ni?" . padahal nak surprisekannya Madihah. Lepastu boleh cover balik dengan alasan bodoh "eh birthday Eija dah lepas. Takde pape."


alaaaa asal dah habis Day 1. Gambar semua diambil dari facebook kak jehan dan handphone saya sendiri. Al maklum lah, gambar kat DLSR siapa tah ada 'semut kecil'. Plus banyak blur. Plus gambar gambar tu ada dalam HDD yang tak boleh di detect pulak. Ah whatever.

k lah bye. Em director mana nak ambik iolls berlakon boleh la contact PA saya, parhatun. kakakaka.

K tak kelakar pun.

Dah la bye.



No comments: