Sunday, November 9, 2014

Sebulan.

Haiiiiii.

Hari Ahad adalah hari bosan sedunia tau tak sebabnya kau bukak tv, tengok semua channel, kau akan rasa nak bakar TV. Nak keluar, gaji tak masuk lagi + malas yang amat.

So anyway baru aku perasan aku sebenarnya dah cukup sebulan kat tempat kerja baru. yeay. Haritu masa awal awal beriya kira by weeks. Konon dah target nak kerja setahun je kat situ. Lepastu masuk week3 dah okay sebab speaking skills dah okay sikit. And dah pandai goreng user sikit sikit. Blame my colleagues please.

"Kau cakap dengan dia, restart laptop, lepastu kalau ada papehal please call ITSD back."

"Wafa cakap je nanti suruh dia call IT balik. Jangan tunggu user restart laptop."

So .......yeah. Hehehe. Awal awal dulu tak reti melarikan diri. Hikhik.

Paling best haritu ada user call, twice cakap ngan aku. Lepastu dia kata dia ada kerja, i'll call you later. What's your name again? Wafa. Okay wafa.

Lepastu balik kerja ada colleague cakap "He called and said can i speak to wafa? i said you're on call." Awwww padahal time tu mungkin aku tengah merenung skrin kira waktu nak balik. Padahal lagi aku lega takyah jawab call lagi sebenarnya. Dah nak balik okay.

One thing i hate about users are those who drag my short breaks and meal break time. Every second, every minute counts okay.

Oh sebenarnya post ni sangat random.

Bye.


No comments: