Thursday, June 26, 2014

Day 4 Week 12 - Toilet

Hai.

Masa aku mula mula kerja sini, memang sumpah bosan gila. Nak adapt to work environment memang susah nau rasanya. Ye la biasa jadual kelas hari hari lain lain waktu. Ni nak stick to jadual kerja, takes time sikit la. Lepastu dah la takde kawan mula mula. Lepastu dah la time belajar classmates semua lelaki, time kerja pun satu division tu semua lelaki -.-

Ok aku nak cerita pasal toilet sebenarnya. Relax. Aliah Wafa dah di train untuk hidup sorang semenjak degree. Tihihi. So sebab bosan manjang masa mula mula, aku pun selalu lar pergi toilet. Toilet sini cantik wey. Dah la kering je. So pergi bukan nak membuang je 24 jam, tapi sekadar release stress and nak main game je. 

TAPI TAPI TAPI. Segala game terhenti, perasaan mengantuk menghilang, mata yang layu menjadi segar tatkala ada orang lain masuk stall betul betul sebelah stall yang kita masuk. Okay lagi kalau takat masuk je. Tiba tiba "PLOP." Damn it. Game over je lah game kat phone tu. Biar lah kena start main level sama balik pun. Takpe lah biar la mata merah pun tahan ngantuk. Biarlah stress sikit pun takpe.

Terus aku cau. Hahah. Lagi satu macam mana eh orang boleh pilih toilet stall sebelah sebelah eh? Kalau aku mesti masuk selang satu dari toilet yang ada orang. Kecuali kalau semua toilet penuh lar.

Ni toilet dalam the sims btw. [source]

Okay, aku yang A tu. Tak faham asal B dengan C nak pilih stall sebelah sebelah. Nak fight bunyik PLOP /SHHHHH mana lagi kuat ke apa? Hahah okay geli gilaaaaaa. 

Ni la toilet office kite. Cantik tau hikhik.
Ah sudah lah. Sekarang aku dah tak pergi toilet nak hilang bosan lagi okayyy. Hihihi. Oh plus toilet ni ada paip okay. Bukan macam sesetengah toilet mall yang konon modern taknak guna pipe. Tak standard la kalau budaya je ikut arus permodenan terkini, tapi toilet masih di takuk lama menggunakan paip. Blah la. Basah je jugak tengok toilets kat mall tu walaupun takde pipe.Humph. (emo tetiba)
Bye.


No comments: