Thursday, June 12, 2014

Day 4 Week 10 - Intershiew

Hai.

Mengikut kamus adik edisi ke 19 ; intershiew adalah gabungan antara internship dan interview. Hasil hubungan terlarang tu jadi la intershiew. kbai.

Besok interview wey cuak gila.

By the way diorang ni tak habis habis ingat aku malu nak pergi bilik Bos German tu sebab dulu aku macam takut takut nak hantar iphone dia.  Nasib baik aku tak tergelak masa nak pergi ambik MAC address kat phone bos german tu tadi. Menahan ketawa je lah kerja nya. 


Lepastu ada intern german kat meja sebelah ni justine boleh pulak "dia sama umur dengan you tau. saya rasa dia lagi muda dari you." Di tokok tambah pulak oleh boss "you boleh pergi lunch dengan dia la." Kalau aku berani mesti la aku reply jawapan hebat hebat serta tak makan saman tapi sebab aku masih dalam tahap pemalu, aku reply "haha no wayyy" je lah yang mampu. It takes time for me to be free from being a shy shy cat person. Padahal aku shy shy dog je. K tak kelakar.

Oh yeah lupa nak bagitau. 6 FREAKING WEEKS LEFT BEBEH! SIX! Can you believe it? I cant wait to finish this internship thingy. Lepastu nak bahan Azuan dengan Fahim yang tengah intern kat group nanti. Hahaha seronoknya bila memikirkannya. 

Dah la lunch dah habis bye. Supervisor pun dah balik ke meja.


No comments: