Wednesday, January 2, 2013

Hai

so aku tiba tiba terbukak hati nak bukak balik blog ni. maybe sebab bosan jugak post dekat blog lagi satu tu je tetiap hari. kakaka. kat situ macam more to personal things la. agaknya yang baca mamat minah spammers scammers je kot nak mintak gua tolong dia sebab dia ada long lost relatives kat Malaysia yang tinggalkan harta berjuta lepastu kalau aku tolong dia carik sedara mara dia tu aku akan dapat berapa percent harta dia tu. agaknya la. ok abaikan kalau tak paham.

[link]
 no, im not this excited to see you guys. (eh perasannya ada orang nak baca blog dia.)


so anyway, tetiba bila kat sini kaku jari jemari nak type in english. tak cukup emosi nak type dalam english. yaaa gua jenis yang kalau beremosi kemain speaking padahal masuk public speaking pun tak pernah. eh tapi masuk spell-it-right menang ok. last word "melancholy". jap rasa cam takyah bagitau kot. eh dapat no 1 tau. k tak perlu sangat nak bagitahu tu.

guess i kinda miss my blogging era. hahah. ah, no one's gonna read this blog anyway.

mana post lama? (konon ada orang nak tanya lah kan)

post lama...... 



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

*kuis kuis tanah*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.

.




 post lama dah masuk draft. malu woi malu. tapi time tua nak baca. kakaka.

dah lah bye.

.

1 comment:

Unknown said...

saje singgah.*tgh blogwalking