Tuesday, January 22, 2013

Champs

Masa tadika dulu, aku ada sorang kawan. Fatin namanya. Macam mana ingat? sebab nama dia Fatin maggie kot. Sebab rambut dia cam maggie. Sebenarnya aku tak ingat pun, mak aku yang ingat. kakaka. Tak sangka pulak dari kecik skill beri nama bukan bukan dah digilap, dari maggie, ke sawi, ke macam macam lagi lah. ikut perangai siapa tah ni. Ehem.

"Awak nak champs tak? hari ni kita bawak."

"eh boleh la nak la jugak."

*keluarkan dari poket*

*masuk mulut*

Gua agak agak je la conversation kitorang dulu camni. Paling penting memang betul ok champs tu keluar dari poket. Eh ke dia letak dalam plastik tah. Tapi dari poket keluarnya champs tu betul. Amboi sastera betul.

No im not turning 21 this year. Im turning 12. Yes , im a upsr victim. *muntah*

Memandangkan kat rumah takde orang makan champs ni, expired lambat lagi, Vitamin C yang pharmacist tu bagi masam, aku ambik yang ni bawak balik kolej.

Lepastu sekali makan tak reti berhenti pulak. Lepastu baru semangat google ape side effect lysine kalau makan banyak sangat. lepastu aku takde masa nak baca balik lepastu explain lagipun orang tak baca perkataan banyak banyak biasanya.

kakaka dah la bye.

.

No comments: