Saturday, April 25, 2020

RMO - Day 39 - Whats Wrong With Secretary Kim

Hi.

Have you ever watch a drama, and wish it would never end, but at the same time you do want to know the ending? A K-drama to be exact. I just did.

Nak nangis sebab cerita tu dah habis tengok, tapi at the same time still nak cerita tu continue. tsk tsk tsk yes what a complicated human being us women are.(nak gak tiber salahkan women complicated).

Cerita yang aku tengok tu, Whats wrong with Secretary Kim. Aku sebenarnya dah fed up nak habiskan CLOY tu, so takat episode 4 suku je mampu tengok. Satu hari tu lepas subuh, aku baring2 nampak cerita ni kat netflix. Try tengok 1 episode, sekali sampai ke next next episode sampai la habis.

Previous post aku ada cakap kononnya CLOY tu very the typical kan cerita dia? Ni pun lebih kurang typical hshshsh. Part romantik tu je la tipikal. Tapi jalan cerita dia unique sebab dia takde 2nd hero and heroin. Lepastu tak ada mak hero yang merentan taknak heroin jadi menantu. Memang focus kat diorang je.

                                   

Watak sampingan dia pun kelakarrrrrrr sangattt. Boleh tak lepas gaduh dengan laki aku, aku pi sambung tengok cerita tu, lepastu tergelak kuat pulak tu. Bengang la laki aku cerita dia, nampak bini cam tak kisah, tak ada impak lepas pergaduhan mulut pun. hahaha.



Biasa k-drama dah boleh expect, episode 14 bersama, episode 15 berpisah + hujung episode bertemu, lepastu episode 16 reconciliation. Aku confident ingat dia confirm berhenti and nak sambung belajar kat episode 15 tu, sekali episode tu dia propose. Wehhh serious kelakarrr.

Tadi dengar lagu dia kat youtube,tengok comments semua tak boleh move on lagi. Last aku rasa camni time tengok Goblin kot. cuma goblin heroin dia cam biasa je so takde rasa nak tengok lagi. yang ni aku rasa possibility akan masuk list cerita untuk tengok time makan.

cakap pasal list cerita untuk tengok time makan, here's mine:

1. modern family

tu je. hshshsh. kalau time study dulu parent trap duk ulang berapa ratus kali sampai hafal dialogue. Dulu takde netflix account so tengok je la apa yang ada kat external hard disk tu.

Okay dah tu je nak rant. Blog ni pun aku dah set to private. Rimas la kang sampai kat officemate, diorang tu bukan boleh percaya sangat. hshsh

bye

No comments: