Saturday, June 22, 2013

Just Married!

So one of my close high school friends just got married last night. Congratulations Rabiatul! Taktau berapa banyak kali congrats dah. hahah.

Rabi malu time ni. Ihiks :')

senah masa ni "ahh nasib baik."

simple and beautiful. kalau heavy make up takut salah orang pulak kang. scarlett johansson  katanyaaa. XD


got to meet some of my high school friends last night :')



ambil berkat sikit. eh?

high school and college friends :')

sempat sebelum masing masing balik.

ah after all those frustrations, she finally met someone. Congratulations awak! (again)

i iz jealouzzz. kakaka

p/s : ni nikah je, tak jemput reramai cam kuih jemput jemput tu. eh. rasanya walimah mesti Rabi jemput sekampung teruih.

p/s : pakgad malam tadi baik bagi masuk even dah pukul 12 lebih. Alhamdulillah

p/s : satu door gift bagi pakgad sebagai tanda terima kasih.

p/s : nak bagi bunga telur sekali, tapi dia taknak. sebab takde nasi minyak sekali. (k ni tipu)

p/s : nak pms p/s sampai tahun depan ke cemane ni?

kbai :D

4 comments:

nawwar_hanifah said...

i iz jealous tooo =D
tp xpelah.aku pun msih kebudak2an n belum jumpe the mr right.

xsgke kte sume da besar :')

_aliahwafa_ said...

afifah : kannnn. cepat gila dah besar. rasa cam baru semalam reka peta kejiranan kita semua time form 5. hahah :D

Anonymous said...

Dapat kahwin org kaya terus berubah..kesian

_aliahwafa_ said...

nope, nothing's wrong with her. she's still the same. lulz kesian :)