Friday, June 7, 2013

Bee Gees

Hai.

Masa kecik kecik , abah ada beli VCD Bee Gees, tak ingat best of the best ke ape tapi yang aku tau adik aku yang taragunawan tu rosakkan hampir semua VCD sebab tak reti nak letak dalam bekas dia balik. *sigh*. Dulu hampir hari hari kitorang adik beradik pasang sambil nyanyi (sebab ada lyrics. masa tu english tak pandai sangat nak hafal hafal lagu omputih. plus, takde internet nak yahoo! lyrics).

Sampai sekarang aku paling suka dua lagu ni la;





Nah siap ada lyrics supaya awak semua boleh sing along! (amboi awak semua konon ada orang baca) hehe. tapi tau takde manusia yang rajin nak tekan play. takpa, kita suka sensorang lagu ni pun tak pe. 

k dah la bye. 

p/s : sebenarnya tengah dengar lagu ni tetiba teringat nak buat post.

p/s : sebenarnya lagi tak perlu pun sampai buat post.

p/s : sebenarnya bosan, paham paham je la.

p/s : kalau senah "sebenarnya saya isteri dia." *geleng kepala*


1 comment:

@cenahcenah said...

tak kaitan gila aku last sekali.haha