Wednesday, May 22, 2013

Paranoid

Tak, ini bukan nak cerita pasal lagu paranoid android , paranoid, paranoia dan sewaktu dengannya ke ape. Maksud paranoid yang aku jumpa kat Wiki Indonesia , aku ambil yang paling pendek je lah tapi, Sedang dalam kamus Webster, paranoia didefinisikan sebagai gangguan mental yang ditandai dengan kecurigaan yang tidak rasional/logis. Or ada lagi satu definition dia ,  Paranoid individuals are eager observers. They think they are in danger and look for signs and threats of that danger, potentially not appreciating other evidence.[1] (K nampak sangat copy paste je teruih).

Ok yang lain lain kau boleh tengok sendiri kat sini and sini. Kalau tak puas hati lagi boleh tengok kat sini and carik sendiri. 

But you can trust cats. and dogs. Cause they're cute! K takde kaitan. [link]


Aku tak ada lah paranoid gila babe . eceh kekaver pulak nak cakap oink oink eja babe, dia ingat orang tak tau dia nak cakap bi ey bi ai, (sila eja). Benda benda yang aku rasa kadang kadang cam aku ni paranoid (HAHA).

1) Dalam toilet ada lubang kecik2, aku selalu fikir ada camera kat dalam tu. 

2) Masa dalam toilet ada serangga, pun aku fikir ada camera sebenarnya kat mata serangga tu. 

Heharap Malaysia tak ada benda ni. Ok la Kolej XX (kolej gua) and kat PJ heharap takde bendalah ni. [link]

3) Kalau ada suka someone, usha usha fb or twitter, nampak perempuan, terus assume tu awek or ada crush kat someone tu. (japs ni semua perempuan (most of us) pun sama khenzzz) 

Oh tapi kita ada fb time 2009. Hewhew

4) Kat dalam fitting room, nak test baju, selalu bayangkan belakang cermin tu ada orang lain boleh nampak. Macam kat tempat polis siasat orang tu.

5) Kalau kat hotel, ada cermin besar, or lubang kat ceiling, tengok banyak kali kot kot ada hidden camera.

Tak faham kenapa cermin hotel kena besar besar. [link]


6) Malam malam tidur tak pandang tingkap sebab.............*insert bunyik pintu (padahal tingkap tu)*.

7) Tengah lepak dalam bilik, bunyik orang pijak something kat luar bilik, assume ada orang intai. (ini half betul, half lagi either kucing or tikus yang pijak. amboi beratnya tikus)

8) Tengah drive, mesti bayangkan kereta belakang cakap "eh lambat gila kereta depan ni." So aku pun akan speed terus. K ni paranoid ke?

Dah ah. Penat ah. Paranoid ni akan leads to insecure, and insecurity akan leads to many negative things. Tu yang aku belajar la dari pengalaman. gittewwwww. kahkahkah. Tapi tengok jugak lah, ada benda baik. Agak agak ah sebab taknak rasa insecure sangat biar tingkap bilik terbukak, konon takde pape jadi. K takde kaitan. 

Dah ah bye. People dont really read long posts like this. hahah. Mesti orang akan baca caption kat gambar je . (kalau ada orang baca la).

Dah ah bye. Again.



No comments: