Friday, May 24, 2013

birthdays #2

hai.

cant believe im actually 21 today. rasa macam baru semalam kena buli dengan budak kembar masa kat tadika dulu. harap harap diorang sekarang kena buli dengan senior or lecturers diorang. K jahat. Diorang, bukan aku.

Oh how time flies. Kata orang, makin cepat masa berlalu, dunia akhir zaman. Kata aku, cepat ke lambat masa berlalu, dia memang jalan je macam biasa relax. Depends on diri sendiri and situation nak rasa masa cepat ke lambat. Bhaha... (gelak gaya hadi). 

macam mana celebrate birthday? oi, last (and it was the first time actually) time gua dapat surprise masa form 5 kot. 2009. So this year's the same. Tak celebrate, no special dinner, no alarms and no surprises, no presents (yet . :P), no friends. yup. harini terperap kat dalam bilik dengan kucing, and candy crush, and youtube. how sad................................ not. biasa je. dah tua dah pun. K. 

2009 baybeh. look how cool i was in that uniform. Kbai lah.

birthday card buat sendiri tau diorang. terharu iolls :') 2009 btw yang ni.

Start je college, masa foundation masuk masuk birthday dah lepas. Lepas lepas tu sampai ke degree sekarang ni, asal birthday gua je, cuti sem, or short sem. Short sem tinggal aku dengan senah je. And harini senah balik. K. 

Tapi tahun ni wish ada la dari family and kawan kawan rapat.  its more than enough kalau orang yang kita rapat wish birthday yang tak ada kat facebook. (well maybe diorang buat reminder kat phone, but thats okay, better than getting a HB on facebook. ) 

And last but not least, tiba tiba aku terjumpa ni dalam folder gambar sekolah, terima lah!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAGEEGEEGEEEHAHAHAHAHAHA. 

K tak kelakar sangat. Over sangat gelak apesal? Tau la lonely gila sensorang kat bilik.

Dah ah bye.

.

No comments: