Monday, March 25, 2013

Kwang

Kwang adalah kurniaan Tuhan yang diberikan kepada kami sekeluarga. Dia datang dalam sekelip mata dan secara tiba tiba muncul. Nama Kwang melekat sebab mula mula dia lembik, macam Kwang Soo dalam running man tu. Ah, siapa saja yang tak pernah sebut "bodoh la kwang soo ni! lembap!" ketika menonton running man kan?

Dari cara bulu dia yang bersih dan cara nya yang berlagak, kami dah dapat agak yang Kwang adalah kucing rumah yang lari dari rumah. Tapi apesal lari dari rumah? Mungkin tuan lama dia dah mati, or mungkin Kwang sebenarnya adalah manusia, yang bilamana kena buat 100 kebaikan, dia akan berubah menjadi manusia semula. Bermacam macam bayangan bermain di fikiran kami.

sila rujuk 100 Deeds for Eddie McDowd. 100 Deeds for Eddie McDowd adalah manusia yang berubah jadi anjing, lepastu nak ubah jadi manusia balik, dia kena buat 100 kebaikan.

K tipu aku sorang je yang pikir macam-macam sebenarnya. hahah!






dah lah bye. muah kwang. 

.





2 comments:

KhaiRin : anies said...

Hehehe tersedak kwang soo kalu bc entry ni :-)

_aliahwafa_ said...

takpe kwang soo tak paham bahasa melayu XD