Friday, May 14, 2010

gigi besi

setelah lame ditangguh2, aku pakai gak gigi besi akhirnyer, tapi belom lagi la. esok..wuaa..senanyer tanak pakai dowh... dah la 3 taon lak uh. patotnyer aku kalo nak pakai mase zaman2 sekolah dulu, so bile da kuar skola, bole la bukak. tapi sebab aku dok asrama mak aku kate pas SPM. pasuh pas spm uh lme plak uh tangguh. tapi xkan la aku nak kate taknak lak...lagi own wat rugi je aku dah patah empat batang gigi. ye, empat ye.



aii encik kambeng, nak pakai besi gak ker?

tapi bile pikir2 balik, bek aku pakai sekarang. sebab sekarang dah 18. pasuh nak pakai uh 3 tahun en, 18, 19, 20. dalam 20 cmtuh aku da boleh buka. so mase nak kawen nanti dalam 24-25 xd la segan2 nak senyum lebar2..takde la lagi gigi2 lapis2 lompat2 macam sekarang. takde la lagi jaring2 besi terlekat mase nak kawen nanti. takkan la nak pakai polyden pulak..kang tak pasal2 mase nak nikah aku boleh pulak terlepas cakap "berlakon pon x rase palsu!" kehkehkeh.aitceh, gatai lak aku pikir pasal kawen awal2 nih. kuikuikui.

tetibe berdobar2 lak aku nak pakai besi besok. eh nak pakai warne ape eh? adek aku kate kite boleh pilih2 warne. dye kate jangan amek warne putih, nanti kalo makan pape tercemar kesucian warne putih tuh. kang tak pasal makan kari, kaler kuning pulak jadinyer. makan sambal, dah sudah...merah pulak...pasuh lekat2 cili lak uh. lepastu minum slurpee kaler biru, biru lak jadiknyer. makan sayur banyak2 *macam la aku suke sayur* jadi hijau lak..tapi encik kambeng kat atas uh tak hijau lak gigi dyer, padahla tetiap hari makan rumput. so, nak amek warne ape nih? warne rainbow la. rainbow mne ade kaler putih kan? huhuhu~

okeh r, sok2 kalo aku rase rajin and tak malu nak upload pic aku bergigi besi, aku upload la. tapi aku upload gambar pakai purdah. wuhahaha.

16 comments:

Anonymous said...

amek yang swaata eh ? berapa hah .

Melissa Mjb said...

selamat memasang pagar ruyung. HAHA. i pon pakai braces. da 8months.

selamat ya! :)

wawan said...

pain is beauty.. saya pun pakai lepas SPM jugak dulu.. hehehe

_aLiaHwaFa_ said...

anonymous : tak hengat la plak harge dye bape. tpi byr ansur2 x rase la murah ke mahal. huuu~

melissa : pagar ruyung? hahaha.thnx! ^^)

wawan : ye ke pain is beauty. huu~

AROL DSHW said...

3 tahun?
wow! lama tue.
so, good luck yeah!
haha, tiba-tiba pulak.
:)

Ax said...

abes aa ko pasni xde sape nak kawen ngn ko.. hahaha.

_aLiaHwaFa_ said...

ax : eleh, ak msti la kwen lpas aku bukak braces. so, kesimpulannyer? mesti ade punyer lah! hahaha

arol : yup, lme kan? thnx.xd tibe2 nyer. haha

Ax said...

Hahaha.. sementara ko nak bkk braces tu xde sape nak kat ko.. cmne ko nak kawen? haha

_aLiaHwaFa_ said...

hek eleh, sementara nk bukak braces uh ak blaja la. xd mase nk cintan cintun nih.kehkehkeh.

Ax said...

bajet ahh..
mentang2 lawyer buruk..
hahaha..

lau cmtu rugi arr ko kawen tua..

_aLiaHwaFa_ said...

24-25 ok wat. tue ke? ah, x kesah. jodoh pertemuan di tgn Tuhan okeh. haha

Ax said...

Jgn risau..
Encik kambing sentiasa menunggu ko.. hahaha..

Tol tu.. lau ade jodoh xkemana..
lau kte bodoh pon xkemana gak..
haha

AROL DSHW said...

3 tahun, sangat lama.
eh, ada AWARD untuk kamu!
:)

mr.emi said...

miss betty....

_aLiaHwaFa_ said...

mr jeles~

mr.emi said...

uekkkkk~