Thursday, November 3, 2016

Nikah



Hi.

So hari khamis lepas kitorang baru dapat album kahwin kitorang. Excited kayy sebab majlis belah aku and husband jarak sebulan, so memang lama la nak tunggu gambar kahwin. Dia kata paling - paling 2 bulan lepas habis majlis album siap.

Untuk photographer, kitorang pilih Sweet Touch Production . Faez yang jumpa  time tu ada promotion iklan kat facebook. Ahkak la yang kena contact semua. Dah discuss harga semua, nak tanya Faez okay ke tak, dia boleh pulak tengah dota. Harapan kini menjadi nyata la nak suruh dia reply cepat. hahah. Nasib photog okay time tu. Gelak je aku cakap tunang tengah Dota. Btw, photog kitorang ni nama dia Khairul.

Nikah day, 22 Julai 2016. Rombongan lepas asar dah sampai. Sebab takmau jam punya pasal. Yang Khairul lepas maghrib sampai. Alhamdulillah sangat sebab ni first time aku guna service photog online. Sebelum ni photographer tak Hasnah, Diniy sebab diorang ada DSLR. kekeke. Tapi sebenarnya mana ada event besar2 sebelum ni nak hire photographer pun.

Baru lepas solat Isyak ni. Aku tengah kipas2 tisu kat luar sebab panas.





Hat jubah hitam tu boria wey semua. Lepas makan baru aku perasan lak tu.hahahaha


NAK TAUUU APA YANG KELAKAR SANGAT SAMPAI SEMUA KETAWA

khutbah nikah ngantuk lettew semua tengok telipon.

farah je mampu selfie pandang camera lain XD

almost thereeee.

Alhamdulillah sah =')
Ahamdulillah dengan satu lafaz aku sah menjadi isterinya. Kakaka amacam? Novel sangat kan ayat aku. Tapi kalau orang tanya rasa apa, aku cakap rasa lenguh, kaki kebas. Sebab duduk bersimpuh lama gilaaaaa. Hahaha. Memang time orang suruh salam tu, aku slow slow bangun sebab kaki kebas. 

Kaki still kebas but who cares, still have to pose for the camera. 

The not-so-teenage drama queen.
The not-so-teenage drama queen.


kengkawan faez. Yang aku ingat Salleh je sebelah dia, hahahha,
yang merestui. :)

yang merestui jugak :)

Btw tolong sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah ayah mertua saya ye. Alhamdulillah sempat tengok anak anak kahwin sebelum pergi :)

Support system!!! Missing sister, brother in law and arissa. Mesti arissa tengah lari2 la tu. hahaha.
Family baru hihih. Took me quite some time to remember their names :P

Support system dari zaman tak bercinta, frust, sampai bercinta kembali. gettuhhhh,
dulu time form 5 selalu teka2 siapa antara kitorang yang kahwin dulu. sekali.....hahaha

Paez ni kalau bukan pengantin dia sekali posing mabuk dia tu. hahah

Yang first kahwin antara kitorang. Padahal aku tunang dulu tu, haahah jkjk. 

Alhamdulillah the nikah ceremony went well. Tak sangka laki aku tu satu lafaz je. Mak mertua aku cakap terkeluar jawanya waktu nak akad nikah. hahahhaha. Sampai aku nak tunjuk video dia akad nikah, dua2 mak dengan anak taknak dengar XD

Okay ah. Gambar peluk2 taknak aaa letak. Aku pun reti erti segan dan malu jugak. Yang tu buat simpanan sendiri sajorh. Hihihi. 

Okay nak tidur. Bye bye.








No comments: