Monday, January 13, 2014

Big Bad Wolf

Hello.

Yaa yaa saya tahu big bad wolf dah lama berlalu. Tapi sebab tahun lepas adalah first time pergi big bad wolf, so rasa macam teruja gitu nak buat post. Eh kenapa baru terhegeh hegeh nak buat post? Well time tu banyak dugaan melanda. Okay laptop rosak itu dan ini.

Last years big bad wolf was my first time and definitely would not be my last time, insyaAllah. heheh. i loooveeee books, tapi tu lah, biasanya buku best best ni mahai betei. Kecuali komik. Sebab tu aku membesar dengan komik, tu je yang mampu beli pakai duit poket sendiri. Miahahah.

So how was your experience ?

Oh lonernya buat interview dengan diri sendiri. Bestttt. Hard covered punya buku yang tebal kertas cantik tebal tu tak mudah terkoyak tu,RM5 - RM8 je weyyy. How can you not like big bad wolf ? Especially for book lovers like me. Okay la takde la book lovers sangat, tapi kalau dah beli baca la kan takkan buat pekasam pulak. Pekasam pun 2 minggu je kalau orang buat. (okay baru tengok dokumentari ape tah tadi).

So anyway, gambar tak ada. Sebab.....pergi sorang sorang......Yeah......Semenjak dua tiga menjak nak habis degree ni kemain acah acah independent la konon gerak ke mana mana sorang sorang. Hehehe. Its not that i dont have any friends to go with, sometimes people just need some time of their own kan? Lagi lagi time tu dua hari stress duduk rumah, stress ku terubat dengan buku buku tersebut. hehehe. Last day pulak tu nasib baik sempat.

Source. Click for interview author dengan sape tah aku bukan baca pun copy link dengan ambik gambar dia je.

HIGHLY RECOMMENDED SERIOUSLY WEYYY. Okay excited nya. I finished reading this book in less than a week. Since i had nothing to do at that time. Cant do my work also cause laptop takde. Bukan senang tau nak tengok aliah wafa tanpa laptop di bilik. Bukan senang jugak nak tengok aku baca english novel yang genre dia bukan humor tau. 

And walaupun tajuk dia the 40 rules of love tapi tak, dia bukan cerita pasal couple yang kena kahwin paksa dengan mak bapak dia lepastu mula mula tak suka lepastu last last bercinta, lepastu last last tv3 ambik buat drama maghrib maghrib buta. TAK. 

Dia.....universal la. Love kan universal gitu. kakaka. Okay now only i realized im not good at reviewing books. I just know how to read it and enjoy it myself. hihihi. 

[source gambar]

NI PUN BEST HIGHLY RECOMMENDED. Set up in Wari, Africa. Aku siap simpan angan angan okay nak pergi Africa lepas baca buku ni nak tengok sama ke tak dengan apa yang aku baca. Oh ya, tak reti nak review buku. Kalau kau bagi komik Doraemon pun aku rasa aku tak boleh nak review. 

Macam mana beli buku eh? Main pilih pilih je eh? Of course la tak. Aku tengok review orang kat belakang buku. Kalau macam melampau banyaknya pujian and cerita macam best baru ambil. 

Anyway, aku beli 5 buku for RM38, lepastu dua buku je best. Satu lagi tu so-so, and lagi dua tu......Mengantuk bila baca......So simpan dalam bag as emergency je.....in case lecturer lambat datang dan sebagainya. hehehe.

Okay dah la bye. 

.



No comments: