Showing posts with label xtiviti. Show all posts
Showing posts with label xtiviti. Show all posts

Friday, May 14, 2010

gigi besi

setelah lame ditangguh2, aku pakai gak gigi besi akhirnyer, tapi belom lagi la. esok..wuaa..senanyer tanak pakai dowh... dah la 3 taon lak uh. patotnyer aku kalo nak pakai mase zaman2 sekolah dulu, so bile da kuar skola, bole la bukak. tapi sebab aku dok asrama mak aku kate pas SPM. pasuh pas spm uh lme plak uh tangguh. tapi xkan la aku nak kate taknak lak...lagi own wat rugi je aku dah patah empat batang gigi. ye, empat ye.



aii encik kambeng, nak pakai besi gak ker?

tapi bile pikir2 balik, bek aku pakai sekarang. sebab sekarang dah 18. pasuh nak pakai uh 3 tahun en, 18, 19, 20. dalam 20 cmtuh aku da boleh buka. so mase nak kawen nanti dalam 24-25 xd la segan2 nak senyum lebar2..takde la lagi gigi2 lapis2 lompat2 macam sekarang. takde la lagi jaring2 besi terlekat mase nak kawen nanti. takkan la nak pakai polyden pulak..kang tak pasal2 mase nak nikah aku boleh pulak terlepas cakap "berlakon pon x rase palsu!" kehkehkeh.aitceh, gatai lak aku pikir pasal kawen awal2 nih. kuikuikui.

tetibe berdobar2 lak aku nak pakai besi besok. eh nak pakai warne ape eh? adek aku kate kite boleh pilih2 warne. dye kate jangan amek warne putih, nanti kalo makan pape tercemar kesucian warne putih tuh. kang tak pasal makan kari, kaler kuning pulak jadinyer. makan sambal, dah sudah...merah pulak...pasuh lekat2 cili lak uh. lepastu minum slurpee kaler biru, biru lak jadiknyer. makan sayur banyak2 *macam la aku suke sayur* jadi hijau lak..tapi encik kambeng kat atas uh tak hijau lak gigi dyer, padahla tetiap hari makan rumput. so, nak amek warne ape nih? warne rainbow la. rainbow mne ade kaler putih kan? huhuhu~

okeh r, sok2 kalo aku rase rajin and tak malu nak upload pic aku bergigi besi, aku upload la. tapi aku upload gambar pakai purdah. wuhahaha.