Showing posts with label takde kaitan yang hidup atau yang dah pergi......sekolah.. Show all posts
Showing posts with label takde kaitan yang hidup atau yang dah pergi......sekolah.. Show all posts

Friday, May 17, 2013

Wouldnt It be nice

hai.



tak bukan baru tengok 50 first dates. tapi bubble boy. 

dah la bye. 

tapi 50 first dates yang perempuan memory dia boleh tahan sehari je tu kan? k sedih . k tak ingat sangat sebenarnya.

k dah bye ah.