Showing posts with label lagu. Show all posts
Showing posts with label lagu. Show all posts

Friday, February 28, 2014

Jumaat

Things'll get better.



i know i'll be okay again tomorrow. tehehe *straight face*

Tuesday, May 7, 2013

Hujan



kat luar tengah hujan sekarang. gila dum dam dum dam petir tadi. Siap dengan kilat. Aku memang suka gila hujan sejak dari kecil. Waktu paling best hujan of course waktu pagi. Bila kau bangun, rasa cam sejukkk je. Lepastu dah sejuk, cuti pulak takde kelas, memang tarik selimut la cerita dia. 

Tu je nak cakap. Lagu takde kaitan pun. Eh ada kaitan! Sebab biasa kalau hujan, ada je orang akan tweet, "hujan yang turun, bagaikan mutiara~" . Itu je pun kan yang korang tau kan? kahkahkah. Aku pun. 

Dah ah bye. 

.

Thursday, April 11, 2013

Mendownload

Selama 3 hari di Pulau Pinang, aku terpaksa dengar sekali radio yang diorang dengar. Aku ni jenis yang tak dengar radio. Dengar lagu kalau tiba tiba terdengar, lepastu rasa sedap, download. Dah bertahun tak dengar radio kot. So kalau lagu baru memang aku akan tau 2 3 tahun kemudian. kakaka.




so ada lah 2 lagu yang aku rasa interesting. lagi satu lagu indonesia. taknak letak sini. sebab cam gefelifi je. so biarlah rahsia. kakaka.

oh sepanjang naik kereta kat Penang, aku paling tak suka lagu bo bo bo san sebab annoying gila lyrics bla bla bla tu rasa nak lempang dengar. tapi satu kereta menyanyi kot. lagi satu lagu apo kono eh jang tu. grhahhhhhh.


Dah la bye. Penang best gila oi. 

.