Sunday, January 27, 2013

Gemuks

Hai. Eh takde ah tajuk tu takde kaitan dengan gua. kakaka. sebab ternampak kat facebook orang kurus mengadu gemuk. ah what the hell is wrong with all you skinny people? gemuk gemuk gemuk aku tak paham betul ah. yang gemuk taknak mengaku gemuk pulak. Eh tetiba rasa cam tercakap kat diri sendiri. kakaka. 

[link]

kalau yang post tu agak agak saiz macam aku ni nak kata gemuk boleh cerita la. ni dah kurus macam nak masuk kategori anorexia tapi still kata gemuk lagi taktau nak cakap ape lah. pffft tak paham ahh. -.-''

ah yang im so dumb pun gua paling menyampah. [link]

anyway, nak promote sikit. kakaka. 

emm dap! manis tapi berkhasiat. :9 [link]


haritu masa 2 weeks of hell tu, time tu berat turun gila gila. k tipu takde la gila gila. tapi ada la 3 kg camtu kot. lepastu dah alang alang berat gua turun, baik gua teruskan perjuangan menurunkan berat badan yang tak turun turun dari form 2. kahkah. tapi time sem 2 dah turun kot. jilaka siapa tegur gua kurus time tu, tak memasal gua berada dalam zon selesa. dan kemudian.....yes....paham sendiri lah. kakaka

[link]


turun kot berat makan benda nih. but of course, dengan diet yang seimbang. kau kalau ingat makan ni, lepastu makan nasik sekali 5 pinggan , kirim salam la kak long nak turun berat. plus, exercise.......... -.- tapi pergi balik kelas boleh kira exercise ah tuh. jauh kot FSTM woi. budak FSTM je paham perasaan ada kelas kat tingkat 3 blok kitorang tu. wuwuwu.

dah ah cakap lebih kang berat tak turun malu je. kakaka. it saves a lot of money tau. rather than spending RM160++ per month for all those dietary drinks, pills, susu jenama XX (ehem mohon terasa), baik beli ni. RM12++ je satu kotak. dap! 

dah lah bye! :D

.

No comments: