Hai.
Yeay! Its almost a month already. Woah how time flies. Anyway, ni pagi tadi;
User : Excuse me. I cant seem to access to my lotus notes account. Why is it?
Me : oh okay will go to your place.
Dah sampai tempat dia, dia click banyak banyak kali kat mail ke ape tah tak boleh access.
Me : Okay try to log out again.
User : I just logged in, why would i log out?! (tinggi suara nampak amboi cabut plug kang padan muka kerja semua tak save)
User tekan button windows kat bawah tu, ingat orang suruh dia log out windows. Lepastu dah log out lotus notes, nak kill lotus notes lagi. Ergh cant you just wait. -.-
Me : Okay now log in to your lotus notes account back.
User : *Log in sambil bebel sikit.* Tsk.
Clicks the same button she clicked just now. TA-DA! Boleh.
Dari marah marah terus macam terpinga pinga. Ouhhhh tau terkejut. Haaaa.
User : Why like that ha?
Me : It always happens, so next time you can just log out and try to log in again.
First time assist user tak tanya Justine or Hafiz. Ehehehe yeay Alhamdulillah. tehehe.
Okay bye bye.
Monday, April 28, 2014
Friday, April 25, 2014
Day 5 week 3
Hello.
bye.
bye.
Thursday, April 24, 2014
Day 4 Week 3
hai.
yesterday was a bit tense in the evening. my supervisor seemed "shocked" lepas i terkantoi nak buat id sendiri. because its kinda hard to explore all these weird applications lotus notes la apa jadah la using his id. so i decided to do it on my own. kemain. lepastu dah terkantoi he was like "aduhhh. justine pergi ajar dia."
so aku pun dengan gigih mengadu kat kawan teman dan sahabat serta mak dan juga twitter tentang perkara tersebut. huahuahua. i thought he doesnt want me to have my own id. turned out he was okay with it this morning. yeay. siap tolong settlekan lagi. so aku macam biasa la lepas maki rasa serba salah sendirian di sudut ruang.
naaah. tipu jer. kakaka. dah la nak gi semayang bye.
naaah. tipu jer. kakaka. dah la nak gi semayang bye.
Wednesday, April 23, 2014
Day 3 Week 3
Hai.
Yesterday i was so happy to know that the water rationing will be ended next week. Tiba tiba hari ini..............water rationing will be continued until.....bila tah.
okay bye.
Yesterday i was so happy to know that the water rationing will be ended next week. Tiba tiba hari ini..............water rationing will be continued until.....bila tah.
okay bye.
Tuesday, April 22, 2014
Day 2 Week 3
Hai.
Bye.
Bhahha that shows how boring my day is. And its only 12.38 pm. Haih. Tapi tak boleh. Must. Like.Your.Workplace. saw a senior of mine tweeted something similar to that. so yeah, here i am. trying hard to like my workplace. but so far i guess its okay. its not that bad. the environment is okay. it guys are also okay. pantry also okay. surau's okay.
lapar.
Bye.
Bhahha that shows how boring my day is. And its only 12.38 pm. Haih. Tapi tak boleh. Must. Like.Your.Workplace. saw a senior of mine tweeted something similar to that. so yeah, here i am. trying hard to like my workplace. but so far i guess its okay. its not that bad. the environment is okay. it guys are also okay. pantry also okay. surau's okay.
lapar.
Monday, April 21, 2014
Day 1 Week 3
Hello.
I had an emotional yet awesome weekend. Too boring to read so i wont type about it. come on siapa je yang suka baca benda emo emo ni. Oh ye, last week i was interviewed by a tv3 crew about monday blues. So today i woke up at 7 guling guling guling , turned on the tv on 7.15 and guess what? i missed it. grrr.
lepastu ada akak post kat group cakap "akak nampak wafa kat mhi tadi, baru je tadi." yeayyy. hahaha. its nothing big tapi siapa tak excited tiba tiba kau tengah duduk tunggu orang ambik kau balik kerja tetiba ada orang tanya nak interview. lagi lagi pulak sebelum tu kau nak tweet pasal interview tu tapi kau rasa cam "eleh, big deal. interview je pun." lantas tak jadi nak tweet benda tu. kakaka
okay have a great monday ahead everyone.
I had an emotional yet awesome weekend. Too boring to read so i wont type about it. come on siapa je yang suka baca benda emo emo ni. Oh ye, last week i was interviewed by a tv3 crew about monday blues. So today i woke up at 7 guling guling guling , turned on the tv on 7.15 and guess what? i missed it. grrr.
lepastu ada akak post kat group cakap "akak nampak wafa kat mhi tadi, baru je tadi." yeayyy. hahaha. its nothing big tapi siapa tak excited tiba tiba kau tengah duduk tunggu orang ambik kau balik kerja tetiba ada orang tanya nak interview. lagi lagi pulak sebelum tu kau nak tweet pasal interview tu tapi kau rasa cam "eleh, big deal. interview je pun." lantas tak jadi nak tweet benda tu. kakaka
okay have a great monday ahead everyone.
Friday, April 18, 2014
Day 5 Week 2
Hai.
Harini hari jumaat yeay. Umi dengan abah pergi indon pagi tadi. so, yeah. rumah bosan la 4 hari nanti. nak buat wild party takde kawan kawan yang wild, wild cats ada lah. kah! k hambar.
so i came early to office. sebab nak breakfast kat office. (milo dengan biskut je pun). sedih rumah takde breakfast. wuwuwuw.
okay bye,
Harini hari jumaat yeay. Umi dengan abah pergi indon pagi tadi. so, yeah. rumah bosan la 4 hari nanti. nak buat wild party takde kawan kawan yang wild, wild cats ada lah. kah! k hambar.
so i came early to office. sebab nak breakfast kat office. (milo dengan biskut je pun). sedih rumah takde breakfast. wuwuwuw.
okay bye,
Subscribe to:
Posts (Atom)