Showing posts with label comel. Show all posts
Showing posts with label comel. Show all posts

Friday, May 31, 2013

From cats to kids

hai.

siapa yang kenal rapat dengan aku mesti tau aku jenis tak tau nak layan budak budak. jenis tengok budak takde rasa macam "comelllllnyaaaa." jenis macam kalau budak pandang, "hai." Kalau dia tak layan, "bye." Tapi kalau kucing, hamboi kemain bercakap macam cakap macam orang lain yang bercakap dengan bayi yang tak boleh bercakap. paham tak aku cakap ape ni? cakap cepat paham ke tak?K gedik.

tapi tahun ni rasa macam ada perubahan hormon (waklu) dalam diri ini. kahkahkah. tengok budak rasa macam "eh comel la budak tu." tapi reaction still tak boleh kalah dengan kucing. lagi pulak ada budak kecil pernah ketawa okay aku buat lawak. walaupun lawaknya bang ang je, tipu tipu pakai jari, pakai duit kertas, buat buat nak makan belon dia bagi aku and ape tah lagi, tapi ia terkesan tau bila orang besar tak gelak dengan lawak kita, tapi budak kecik gelak. ceywahhhhhhhhhklu. 

tapi kena budak dah besar sikit la baru reti nak layan. kalau baby, tak faham cemane orang bole layan cakap cakap dengan baby. maybe camtu kot orang rasa tengok aku cakap dengan kucing. kahkah.

anyways, tengok ni. comel saaaaaaaaaaaaaaangaaaaaaaat. 


last part kelakar! and comel!


ni pun last part yang best. comel!

ok bye! :D

.

Sunday, February 24, 2013

Comel

Sebab tak subscribe internet, sebab connectify hang, sebab malas nak restart laptop sebab nanti lama sebab laptop kita pun dah lama tak service nak carik yang free of charge memang tak ada, so tak boleh nak share kat instagram, sebab tu share kat sini je.

[link]

and finding that special person who would accept you for who you are.

and finding that special person who would change you to be a better person.

feuwit kemain . kakaka (adding a 'kakaka' so it would look less serious)

dah la bye.

.